Kızlar bebeğimi kundak yapmaya başladım ama içinden çıkamadığım bi durum var. Gece uyanıp kundaklı şekilde emzirdikten sonra geri yerine koyuyorum direk uyuyor ama aklıma takılan şey gazını nasıl çıkarıyor? Bazen çok kıpırdanıyor ses çıkarıyor sanki gazı var gibi 🤦🏻♀️ Sizler nasıl yapıyorsunuz? Altını değiştiriyor musunuz?