Prensesannesiki Merhaba hanımlar ben zaten yeniyım burada 9 aylık kızım neler yapıyorsunuz konusalım☺️
Yademveannesi Prensesannesiki 9 buçuk aydan merhabalar ☺️ ne yapalım büyüyoruz uyumuyoruz ataktaymışııızz,😀
FiltreKahve Prensesannesiki tam 9 aydan ikizlerle selamlar 🖖 uyumuyoruz sürekli mızmızlanma halindeyiz bulduğumuz yerde ayağa kalkmak istiyoruz her seferinde düşüyoruz ama bundan ders almıyoruz ayağa kalkmaya devam ediyoruz uyumuyoruz ne münasebet 😂 büyüyüp gidiyoruz
Ysmnatl Prensesannesiki Merhaba🤗benim oglumda 8ay 20gunluk cok istahsiz aşırı hareketli bi bebek pesindeyim surekli
pembemor FiltreKahve 9 ay 10 günlük de benim ikizlerim 😀 biri dediğiniz gibi kalkmaya çalışıyor ama diğerinde tık yok😀
FiltreKahve pembemor en azından birinin peşinden koşuyorsun biri bir tarafa gidiyor öbürü diğer tarafa çok zor 🤦🏻♀️
Yademveannesi Prensesannesiki 15 20 gündür emekliyor. Emeklediğinden beri tutamıyoruz otururken daha kolaymış😀 iş güç yapmak mümkün değil. 4 5 gündür de koltuğa tutunarak ayağa kalkıyor. Sonra başardım modunda kendini alkışlayıp hop popo üstü düşüyor. Kahvaltı pek yapmıyor. Belki yarım yumurta azıcık peynir. Bu sabah önce yumurta verip sonra muhallebi tarzı bişey denedm onu yedi. İyiyiz şükür 🧚
Irmakkubra Prensesannesiki benim kızım 8 aylık ne bı emekleme ne bı ayağa kalkma çabası hatta doğru düzgün oturmuo bile yattığı yerde kalıo kalkma çabası hib yok sonra aglio beni kaldırın die Hep herşeyi eline verdim hep geldim kaldırdım sanırım alıştı çabası yok o yüzden
Yademveannesi Prensesannesiki İrmik su kendi yaptığım bebe bisküvisi ruşeyn ceviz ilave ettim bugün. Yarın muz da eklerim. Pekmez hiç sevmiyor. Ama önce kahvaltılık yedirmeye çalışıyorum. Onlardan daha yemeyince muhallebi veriyorum.☺️
zeytingozlusaremm Prensesannesiki 8 ay 29 günlük bıldırcınım 🙃alt değiştirme of of diyorum fişek gibi dönüyor atlamaya çalışıyor koltuktan 🙈yerde değiştirmeye çalışıyorum emeklemeye çalışıyor suya bayılırdı çıkmak istemezdi bütün huyu değişti bıcı bıcı değiştiğim an kıyamet kopuyor 😂çok zor duş aldırıyorum bu aralar gece 382827363 kere kalkıyor 🙈hele hele gün içinde yalnız bırakacam kızçemi he ortalığı yıkar valla aaaaa geeee diye bağırıyor şaka gibi bir sarişim var 🥰öyle böyle büyüyor işte yavrum
Ysmnar 9 ay 8. Günden selaamm🥰🙈8. Ayın başından beri yemek bizde çok kötü durumdayız 1 öğün meyve püresi yiyordu muhallebi gibi şimdi ondanda sıkıldı hiçbişey yok ne yapacağımı şaşırdım her günüm çok sıkıntı çekiyorum bu yüzden