Merhaba sevgili anneler. Oğlum hasta oldu ilk defa. Oğlum için çorba yapmak istiyorum. Sizin bebekleriniz hastayken varmı bu çorbayı yapınca daha iyi hissediyor dediğiniz bir tarif? Ve hastayken neler yapıyorsunuz daha iyi hissetmesi için. Bebeğim 9 aylık bu arada. 9 aya göre tarifleriniz varsa birşeyler önerirmisiniz? 🌺