Annecikkkkk yeniden merhaba umarım bebeğiniz halen emiyordur ben tecrübemi paylaştım sizde bana dua ettiniz bebeğim silikon ucu bıraktı artık normal meme emiyor acaba be zaman bırakıcam diye düşünüyordum bırakmasını da istiyordum çünkü dışarda emzirmek zor oluyordu. Aklıma direk siz geldiniz benim duam size,sizinki bana geçti. Çok teşekkür ederim bir haftadır uçsuz emiyoruz. Kocaman kalp ve bol sütler💜🎈