Eymenduygy Anayim-ben-ana- inek sütü 1 yaş / bebe bisküvisi kendin yaparsan 6. Aydan itibaren verebilirsin. Paketli önermem ama onu da verebilirsin 🤷🏼♀️
Mombaby123 Anayim-ben-ana- inek sütü 1 yaş bebe bisküvisi de ek gıdaya başladığında veriyolar ama size tavsiyem bebe bisküvisi hazır almayin
614408eoa Anayim-ben-ana- bbe bisküvisi hic svmedi 1 yasında bi denedim ama yok ben bu yasta sviyorm o sevmiyor hlaa inek sütü süt okarak faydasz bise valla o sekilde vermk israf tır diye yazı okudm doktormuz da demisti benzerini
Anayim-ben-ana- 614408eoa ben faydasız olduğunu düşünmüyorum. İnek sütüne karşı bir algı yaratılmaya çalışıldığını düşünüyorum. Sonuçta inek çok büyük cüsseli bir hayvan. Yavrusunu besleyip büyütebilmek için oldukça yararlı sütünün olması gerekir.
Gnl-2209 Bebe bisküvisi hemen verme canım benim diyetisyenim bebeğim için liste oluşturdu ama kesinlikle bebe bisküvisi yok hele bir yaşına kadar abur cubur niyetine geçtiği için hiç yok