Merhaba tatlım aynı sorunu ben de yaşadım ve yaşıyorum bize de genetik dendi ama ben içime sinmedi ve çoçuk norologuna götürdüm beynin de ki ventriküllerin geniş olduğu ortaya çıktı ama tehlikeli bir durum değil mm ölçülüyor 2 yaşına kadar takip önerildi hidrosafeli ya da ventrikülamegali dendi en alt sınır … takip etmeni ve çoçuk norologuma götürmeni tavsiye ederim genetik deyip te geçiştirmein kimse bu tarz söylemleri