Gün içinde bebeğinizi ne sıklıkla emziriyorsunuz ? Göğüsleriniz hep dolu mu oluyor vallahi artık psikolojim bozuldu gece ve sabah saatleri sütümün maşallahı var ama gün içinde aşırı az hele bu ara daha da azaldı bebeğim 3 gün önce 4 aylık oldu bir huzursuz bir mutsuz memeye gelince ağlıyor falan evet atak dönemi ama sütün durumu da etkiliyor diye düşünüyorum evde bebeğime tek bakıyorum sürekli ama sürekli meme de ayrı kaldığı Aralıklar belki bir saattir o da belki. Birikmiyor mu azaldı mı anlamadım ya kilo alımı bu aya kadar gayet iyi ama dediğim giibi son üç gündür hem çiş oranı azaldı hem aşırı huysuz. Off anne olmak cok zor hele ki tek bakıyosan evin içinde ses arıyor insan mola arıyor yemek yiyemıyorum mesela belki de ondan azaldı sürekli ilgi oyun kucak.. asla şikayetçi değilim ama insan yanında birini istiyor mola istiyor gün içinde deli olucam içimde bir sıkıntı var böyle biliyorum yaşamayanınız yoktur. Konudan konuya atladım ay. Of of