durucerenbektemur kızımda hafiften başlamıştı ben fark etmiştim doktorumuz hiçbir şey yapmayacağız kendiliğinden düzelir genelde dedi , düzelmezse de küçük bir müdehale ile açar jel veririz dedi. Dediği gibi de oldu hiç müdehale etmedik ve geçti. Ha bir de ıslak mendili oraya sürmeyin pamuğu ıslatıp öyle silin , ıslak mendil doğal yapısını bozuyor ve temiz tutun demişti.