piamater benim dd ikizlerim düzeltilmiş 8 aylıklar. Ben hamileyken uyku düzeni ile ilgili bir kitap okumuştum. Gündüz uykusu ve gede uyku düzenini oturtmakla alakalı. Çok şükür hiç uyku sorunu yaşamadık. İsterseniz, okumaya fırsat bulurum derseniz kitabın adını vereyim bi bakın isterseniz. İkizlerde malum, uyku düzeni çok önemli.