zeyzey77 öncelikle doğru konuş! Haddini aşma! Sağlık bilgin yok, olsa böyle yorum yapmazsın! Çektirip durdun niye boşuna acı çektirdin bebeğine! Neyse ya sevdiğim bir sözle sizin gibi insanlara veda ediyorum; İnan sana değil kastım, cahille muhabbeti kestim 😎😎
sağlık memuruyum ayrıca sağlık bilgilerimizi yarıştırmayalım istersen 😂😂