Milkaaa çok az sulu şekilde yapabilirsiniz yine pütürlü . bizim içtiğimiz gibi sulu sulu içemiyorlar elbet. hazır yoğurtların içinde çok fazla katkı maddesi var vermeyin lütfen. minicik bedenine yazık. hiç yemesin daha iyi. ben burda size ver diye tavsiye verenlere hayret ediyorum. bebekleri adına da çok üzüldüm. ( bu arada kardeşim gıda mühendisi. pınar, içim gibi markaların bizzat süt ve süt ürünleri kısmında çalıştı. o da asla vermeyin bebeklere diyor) tabi yine karar sizin.