Browni Test yapmışsınız zaten olsa bir şey çıkardı diye düşünüyorum yine de ilerleyen günlerde regl olamazsanız bir test daha yada kan testi yapıp kesin sonuç alın. Ama gayet normal, bir ay geç olurken diğer ay erken olabilirsiniz. Bir kaç ay sorun yaşamazken bir diğer ay gecikebilir. Benim doğumdan 10 ay sonra yavaş yavaş düzene girmeye başlamıştı önceki aylarda bende yaşamıştım bir kaç kez gecikme.