Oz10 Lansinoh alın bizde aynı durumdaydık reddetmedi hemen alıştı biberona çok memnun kaldık .Aventin emzik biberon ucu üretime durdurulmuş
Derinmevzu20 Mommy_Bird Twistshake e bakın isterseniz. Biz süt sağıp içiriyorduk çok da memnunduk. Suluğundan da memnunuz
Derinmevzu20 Mommy_Bird biz 6 aylığa kadar 180 lik olanı kullandık. Ek gıdaya başlayınca bıraktık sadece emmeye başladık iş yerinden emeceği saatler eve gidince
Beren-2020 Kizim1 yaşında bende avent kullaniyorm ama pahalı oldugu icin wee baby aldim birkaç gün zorladı ama alıştı simdi bence deneyin
Momstar Cicco aldım güzel başka uç emmedi bebeğim bende avent kullanıyordum bulamadım cicco iyice daha uygun
Mommy_Bird Teşekkür ederim hanımlar eşim Civilde lansinoh bulmuş onu almış inşallah tutar da sıkıntı yaşamayız
Deletedmom0099 Mommy_Bird canım bir tane mamajoo biberon al üstünde xl yazandan üst kapk kısmı avente birebir uyuyor ona takar kullanırsın zsten mamajonun biberonu aventin başlığının normal fiyatıdnan bile uygun
Mommy_Bird Synmannesi akşam ilk mamasında bi afalladı yüzünü falan çevirdi almak istemedi eşim kucağına alıp verdi aldı ama bakalım inşallah reddetmez yine
Mommy_Bird Synmannesi tutmadı canım hiç bir şekilde içiremedim tek akışlı alıp onu deldi eşim başka çare kalmayınca 😏