cikileyta_yemeliyim Yaz gribi çok zor valla ben de yeni atlattım. Doktorum boğaz spreyi, öksürük şurubu ve theraflu verdi öyle toparladım.
aylizinannesiii cikileyta_yemeliyim boğaz spreyi ne kullanıyorsunuz emziren anneler kullanabilir mi bize majezik sprey verdi ama korkuyorum🥴
cikileyta_yemeliyim aylizinannesiii andorex vermişti dr. Evet, ben de emziriyorum onu bilerek yazdı. Kullandım rahatladım. Öksürük krizine giriyordum hem şurup hem sprey rahatlattı beni.
cikileyta_yemeliyim aylizinannesiii majezik sprey hakkında bir bilgim yok maalesef ama doktor emzirdiğinizi biliyorsa ona göre yazmıştır.
aylizinannesiii cikileyta_yemeliyim Evet emziriyorum 11 aylik dedim tamam dedi ama majezik spreyden korktum kullanacağim mecbur
Synmannesi Zeh2020 öksürük şurubu prospan canım öksürük var dı kızımda antibiyotık aldık bakalım azaldı