Deletedmom_20 Nasıl gidiyor kızlar bir yere gittiğinizde mama işlemini nasıl yapıyorsunuz bebeğiniz kaç aylık kaç cc kaç saatte bir alıyor. Bir düzen oturabildiniz mi saatlerde benim meme işin içine girince çok karman çorman oldu saatler Malesef..
Aycn1999 Deletedmom_20 2.5 aylik dr demedi bsna ama bn kendim yetmedigini dusundum ve cok agladi zaman verdim suandada oyle veriyorum ama 3 gundur mememi istemiyor agliyor ne yapcami sasirdim bugun hic vermedim ac olmadina dayanamadim suan gene iciyor ne yaocam canim vok sıkkın olan sutte gidek 😔
Rahsann Deletedmom_20 biz de meme mama ilerliyoruz en başından beri sütüm azdı baya. Bebeğim şimdi 5 ay 12 günlük, gün içerisinde ara ara emzirmeye çalışıyorum bir ara meme reddi yaşadık şimdi öyle değil ama çok ilgili de değil açıkçası sütüm de az olduğu için olabilir. Mamayı 4 saatte bir 90 ml olarak veriyorum. Elimden geldiğinde emzirmeye de çalışıyorum 2-3 saatte bir. Gece uyumadan mama veriyorum ama gece boyunca uyandığında hep emziriyorum. Sabah da ilk uyandığında emzirip iki saat sonra mama veriyorum. Dışarıda mama hazırlama işine gelince termosumda sıcak su taşıyorum. O şekilde dışarda hazırlıyorum.
Adalet-34 Deletedmom_20 5. Ayı dolmul benegim günde 3 defa mama ama aralarda uyurken meme veriyorum bide memeyi uyurken alıyor
Kevseryldz Deletedmom_20 kızım 3 aylık doğduğundan beri mama meme gidiyoruz. Termos aldım Bi tane küçük kavanoz aldım Bi yere gideceksem çok işime yarıyor.
Abf 7 aylık oğlum, günde 2 kere 150 cc mama veriyorum, gece yatarken ve sabah kalktığında, gün içinde emziriyorum ve meyveli yulaf ezmesi, haşlanmış sebze yoğurt falan veriyorum
Deletedmom_20 Abf bende her meme arkası doymuyor mama veriyorum doktor ek gıdaya geçince bırakırız dedi ama bakalım doymuyor
Abf Deletedmom_20 ek gıdada doyacak kadar yemiyor, zaten 1 yaşına kadar anne sütü ve mama ağırlıklı beslenmesi öneriliyor, ben gece mama veriyorum, sadece emzirince çok sık uyanıyor
Deletedmom_20 Aycn1999 benimde yapıyor yavaş yavaş memeyi bırakacak sanırım diyorum bazen ama sonuna kadar çabalamaya devam
AntiFilozof Aycn1999 aç olduğu için ağlamıyodur bence doktor danışmadan kafanıza göre mama vermeyin sizin bebeğiniz çok küçük mama vermeye devam ederseniz emmeyi tamamen bırakabilir heleki biberonla sakın vermeyin
Rahsann Deletedmom_20 açtır o durmuyorsa. Ben bir ara mamayı bırakacağım dedim bir hafta boyunca hiç vermedim sürekli göğsümde kalmak istiyordu, ağlıyordu ve de hiç kilo almamıştı o hafta aksine 50 gram vermişti
Deletedmom_20 Adalet-34 ah bi benim heralde her emme sonrası muhakkak mama alıyor çocuk asla durmuyor