Merhaba anneler, benim bebegim memeyi alamadigi icin uclarim baya yara olmustu hastanede ebelerde silikon gogus ucu onermisti. Kullandim baya duzeldi simdi birakmaya calisiyorum ama bebegim hala memeyi tutamiyor. Iki haftaligiz su an. Internettede bir kac yerde uzun bir sure kullandiktan sonra sutte azalma olabilecegi yaziyor. Biraktirmak istiyorum ama nasil bir yol izlesem bilmiyorum. Aranizda gogus ucu kullanan oldumu? Varsa ne kadar kullandiniz nasil biraktiniz?