Selam dogum yapmis anneler, sizlere cok net bir soru sormak istiyorum. Sizde net cevap verirseniz cok sevinirim
1- kac parca 5li yenidogan takimi almaliyim?
2- kac parca yenidogan tulum almaliyim?
3- kac parca 0-3 ay almaliyim? ( 1-3 ay da alsam olur sanirim.
4- 3 -6 ay almama gerek var mi simdiden? Yoksa sonradan mi alirim kilosuna gore?
Birde 0-3 ay aldigim takimlar 2 li olsun degil mi?
Sapka ve eldiven kac ayliga kadar giydirilmesi gerekir?.
Simdiden tesekkurler.
Dogum ekim ayinda. Cok almayin yaziyor bazilari ama ne kadar alacagimi adet olarak yazarsaniz daha iyi olur. Cok kiisiden kisiye degisir. Bide kis bebegi olacak onu goz onunde bulundurun lutfen.