Mesudekaracan27 Bana hamileyken onu yeme, bunu yeme gaz yapar dediler, ben doğuma giderken bile kola içtim, her şeyi yiyip içtim, doğum yaptım yine yeme içme dediler, doktorumuza sordum, yiyerek deneyerek öğreneceksin dedi, ben kuru fasulye de yedim, nohutta yedim, kola da içtim çok şükür yavrum da öyle bir şey yaşamadım, aklına kötüyü getirmeyeceksin o zaman hiç bir şey olmuyor