merhaba kızlar oğlum 20 aylık olacak 15 gün sonra her bulduğu yere kafa vuruyor istemediğini yapmayınca bıraksam saatlerce ağlıyor kendini yerlere atıyo öfkesi hat safhada son 10 gündür de geceleri kalkıyo normalden sabaha kadar deliksizle uyırdu.oğlum ama şimdi uyku düzeni cok değişti birde 33 gün önce doğum yaptım dün de oğlumu kadın doğum hastanesinde çocuk ve ergen ruh sağlığı doktoruna götürdüm doktora anlattım doktor da gece uykusu için atarax yazdı bende biraz baktım nasıl bi ilac diye ama pek bişey anlayamadım kullanan yada nasıl bir ilaç olduğunu bilen varmı acabaaa?? Kullanmalımıyım ?