Ecrinnkk 20 kilo aldım ben. 60’tım 80 oldum. Sezaryen doğum yaptım. İlk birkaç gün aşırı ödemim oldu, davul gibi şiştim sonra da balon gibi söndüm. 🤷🏻♀️ İlk ay 2 saatte bir bebeği emzirmekten zaten mahvoldum, uykusuzluk, yorgunluk. Yine ilk 1 ay sadece sıvı gıda ile beslendim kabız olmamak için. Enterogermina kullandım. Çok affedersin her gün ishal oldum. Sıvıyı yerine getirmek için 3-4 litre su içtim. Sonuç eridim.
Bunu kilo vermek için yapmadım. Her gün çorba içmekten oldu ama bence bu da sağlıklı bir şey değil çünkü şimdi dişlerim ağrıyor mesela.