Sezeryan ile doğum ettim 1 ay oldu sanki basim donuyo oturduğum yerde kayiyorum bazen sanki hissediyorum hamikeykende oluyodu bana arada son zamanlarda vücut hemen toparlanmaz diyolar 6 ayda felan ancak toparlanir dediler sizede olan varmı acaba …lütfen yazabilirsiniz.