Busrasener43 Kızlar 10 gunluk bebeğim var kan geubuna baktilar a rh pozitif cikti benim ab rh pozitif esimin 0 rh negatif normalde ya eşimin kanından yada benim kanımdan olmasi gerekmiyormu nasil oluyo acaba aranizda böyle olan varmi
Berrinyr Busrasener43 benim de kızımın b Rh negatif.. ben b pozitif, eşim de 0 pozitif hatta ama böyle olabiliyormuş bende doktora dedim hatta nasıl olabilir.. çok değerli bı kan grubu diyo😳