hazelrya Bebegim cok gazlı olduğu icin doktor biogaia ve neowind gaz damlası verdi bunun yanında ağzı pamukcuk oldugu icin damla kullanıyoruz birde d vitamini veriyorum bunların hepsi fazla gelirmi bebeğe
hazelrya melodininoglu Tabiki doktor dediyse zarari yokturda ben emin olamadım cok geldi sanki gözüme 😐