Kızlar oğlum 15 aylık gündüz ikinci uykuya direniyordu artık tek uykuya geçme zamanı geldi diye düşündüm. Dün sabah 7.30da uyandı beklettim 12.30 a kadar 2 saat uyudu uyandı. Sonra da akşam 9 da uykuya geçti. Gece ben yatağa girene kadar herşey güzeldi uyanmadı sevinmiştim😁 sonra saat 1 den sonra sık sık kalkmaya başladı uykuya geçemedi bi türlü. Normalde de gece kalkar 3-5 kez ama daha kolay uykuya geçiyordu. Tek uykudan dolayı mıdır? Devam etmeli miyim tek uykuya düzelir mi tecrübeli anneler