Mopunu sevmiyorum kullanmıyorum. Süpürmesi emişi ve harita özelllikleri iyi ama bir de lazer sensörü kısa olaydı da dolapların altına sıkışıp kalmasa çok iyi olurdu. Ben belki 1 aydır çalıştırmıyorumz canım dyson şarjlım benim ❤️ Onunla 10 dk da tüm ev süpürüp bitiriyorum. Robot süpürge fazla ağır canlı benim için 😂 yoksa emişi felan güzel