denizzzz95 Mickeylina canım bizimde 2ay 12 günlük bebeğimiz.Hala öyle gün içinde açıyor ama sonrası yine kapıyor
ikraninannesiii Mickeylina yani acmasi lazim azda olsa ama bilemedim benimkide 2 ay 24 günlük elleriyle oynuyor kesfediyir
Yavuzselimmm Merak etme zamanla açar oğlum 3 ay hiç açmadı herkes bu çok cimri şakası bile yapıyordu 😂😂
NefesMaviDeniz Mickeylina Çok normal bizim ikizlerimizin de hep kapalıydı elleri yumruk yapıyorlardı :) 3 aylık olduklarında da yavaş yavaş açmaya başladılar. Şimdi 4,5 aylık olduk hep açık😀
Fatma97 Mickeylina canım eldiven kullandıysan ondandır eldiven içinde ellerini açamayıp hep yımruk şeklinde çünkü doktorun bana takmamı söylemişti bende daha bir haftalıktı bırakmıştım eldiven giydirmeyi