Cigdemce Kızlar 2 ay 9 günlük olduk hiç saçı uzamıyor doğduğunda hatta daha fazla idi sanki seyreldi. Simsiyah 3 cm e yakın sacla doğdu. Şimdi git gide açıldı ve az duruyor. Neden uzamıyor olabilir. Uzayacagina kısaldı sanki. 🤣 can sıkıntısı saçlarına sardım şimdi
HilalinAnnesii4 Cigdemce Benim kızım da erken doğduğu halde maşallah saçına demişti herkes şimdi saçı seyreldi döküldü doktorum zamanla çıkar demişti bekliyorum bakalım 😇
Aliveannesiiii Cigdemce canım çook normal, zaten bebeklerin bir saç dökme dönemi var önce dökülüyor, sonra öyle uzuyor ki. Tam o dönem 2 ay. Benim oğlumun da öyleydi uzayacağına yattığı yer komple saçtı birkaç ay sürdü sonra dökülme durdu uzadı güzelce.
Cigdemce HilalinAnnesii4 ya evet doğduğunda simsiyah gürdü şimdi açıldı ve seyreldi. Dökülüyor sacları. Ay kısa kadar çıksa da üşümese kafası 🤣