Deletedmom_36 Normalde midilli bindirme vardı. Sırf onun için götürecektim. Pandemiden dolayı yokmuş diye biliyorum. Her çeşit hayvan var. Eskiden besleyebiliyordun. Marketten meyve alıp giderdik çocukken, gorillere, minik maymunlara verirdik. Minik tasları vardı sarkan koyardık çekip yerlerdi. Sonra insanlar sigara falan atmaya başladılar kaldırıldı. Balıklar,maymun evi, ayı aslan kaplan her çeşit kuş,her çeşit hayvan var içeride. Orada çalışan bir ablamız vardı tanıdık,hayvanlara gerçekten iyi bakılıyormuş.. Tabi yinede doğru değil kapalı olmaları ama..Merak ediyoruz gidiyoruz 🤷🏻♀️ içeride cafetarya, mini büfe,dinlenme yerleride var.