Çok fazla giydirmiyomusunuz acaba havalar güzel bi kısakollu zıbın üzerine bir üst altına yine tek kat alt ve tek çorap yeterli değilmi dışarı çıkarken üzerine bi hırka ayağına bi patik yeterli ztn pusatte yada bebek arabası ile çıkarıyoruz üzereleri örtülü tabi herkesin tarzı farklı bu sadece bnm fikrim