bizim de 17 ayın başında öyle bi haller yaptı şoka soktu bizi istediği olmayınca yere yattı böğüre böğüre ağladı ama aşırı komikti hiç alışık değildik. gülmemek için kendimi zor tutuyordum. aşırı numara yapıyordu. bana birşeyler fırlattığı oldu. bi anda geri susuyordu. sonra bir iki hafta sonra bıraktı. şimdi 18 aya yaklaştık şimdi de yine istediği olmayınca sinir yapıyor ağlamıyor ama bi oyuncağı bir yere düşüyor mesela onu aldırana kadar bağırıyor istediğini alana kadar çekiştirip duruyor. çok değişik huylar yüklendi büyüyor keratalar😂