oğlum 4.5 aylık 34 haftalıkken doğdu. böyle birşey duydum doğruluk payı varmıdır. bide mama süt beraber gidiyoruz şuan zaten. ayrıyeten 4 ay atağındanmıdır nedir normalde çok içen oğlum mamayla mücadele ediyor zorla ağzına sokuyorum cırlıyor ağlıyor geçici bir durummu bu