Mavikoalaaa ben de 31+2 de doğurdum ikizlerimi🌸 kızım 7 hafta, oğlum 8,5 hafta kaldı küvözde. Şuanda düzeltilmiş 8 aylıklar. Koca birer danacık oldular çok şükür🙏😍🧿 20. Haftamdan sonra rahim ağzı kısalığından dolayı riskim vardı, bi anda sancım geldi ve hastaneye gittiğimde 6 cm açıklık varmış. Durdurmaya çalıştılar, bi anda 9 cm e çıkınca açıklık acil sezaryene alındım.