Bebegim 2 bucuk aylık Ateşi 37.7 iyimi normalmi ? Nolur cevap verin
bahartadinda 37.5 sonrasi kucuk bebeklerde önem arzetmeye basliyor bence goturun doktora
Evet 38 olunca yüksek oluyor