Arkadaşlar oğlum 14,5 aylık bütün öğünler ben yediriyorum kendi kendine yemeye nasıl alılştırabilirim mesele kahvaltıda melemen nasıl kendisi yiyebilir çok önemli artık çok da geç kalmiş sayılmam inşallah 🙏 nasıl bi yol izlemem konusunda fikirlerinize ihtiyacım var