Pembepanjurluevli Hanımlar bir ay önce doğum yaptım ve 9 kilo fazlam var. 3 ay sonra işe başlayacağım ama hiçbir kıyafetim olmuyor. Emzirirken sütünü azaltmadan diyet yapan var mı?
sevgi88 Pembepanjurluevli canım doktoruma sormuştum bebek ek gıdyaa geçmeden asla demişti bende beyaz ekmeği kestim 6 kilo gitti 2 ayda ama yedim yani canımın istediğini birde bol su içtim
Flamingom Pembepanjurluevli sağlıklı beslenerek hem sütünüz artar hem fazla kilonuzu atarsınız. Düşük kalorili değil ekstra kalorili yerseniz beyaz un şeker yağ yerine tam buğday unlu protein ceviz badem gibi yemişler meyve yumurta sebze yoğurt peynir yiyin zaten eski halinize dönersiniz. İlk 6 ay kesinlikle düşük kalorili yağ yakıcı beslenme önerilmez.