17ekiim BDerel 2.5 yaşında ve 3 aylık oğlum var daha bugün oldum iyiyim çok şükür şuanlık kol ağrısı var hafif
2melekannesiiiii BDerel her insan bir olmaz canım bünye farklı çünkü kimisi kaldırırken kimisi kaldıramaz aşıyı çoğu kişide belirti yokken veya hafif geçirirken kimisi hastanelik oluyor bende korkuyorum ama yapacak bişey yok doğumdan sonra olmayı düşünüyorum
Sevinc24 BDerel bende çok korkuyordum biontech oldum şu an biley yok 7 saat oldu kızım 3 aylık emiyor valla ne yapayım aç bırakamam ki
BDerel 2melekannesiiiii ben çocuğa zararı olur mu acaba diye korkuyorum doktorada sordum bıontech ol çocuk ta antikor kazanıyor dedi ama ben yinede en son ben vurulayım diyorum 😇🙏
Berenbe 6 aylık kızım var doktoruma sordum ol sorun yok dedi sinovac oldum bende yan etkisi az olduğu için hiç bir yan etki yapmadı
BDerel Sevinc24 Doğru söylüyorsun aç mı kalsın bide ek gıdada veremiyorsun tabi daha yine de çok şükür 🙏
2melekannesiiiii BDerel Doktorlar tavsiye ediyor ama insanın bünyesinden bünyesine de değişiyor buradaki çoğu insan hafif geçirdi veya ağrı sızı yaşamadılar diye sende yaşamayacaksın diye birşey yok ki o ihtimali de düşün korkutmak istemem ama yine de sen bilirsin
Synmannesi BDerel Allah korusun birsey olmasın suan asi olmayan hemen delta vürüs oluyormus bayanı düşünüp söyleyim kendi bilir
Gamzebydmr 5 buçuk aylık kızım var daha bir saat önce aşı oldum ve mecbur emzirmek zorunda kalıyor insan