Gokcenur34 Merhabalar anneler Teyzemin 4 aylık bebeği var kendisi mama + anne sütü ile besleniyor kilosu 5600 20 günde 300 gram almış yetersiz denildi fakat napıcağımızı bilmiyoruz doktor keçi sütlü mamaya başlayın dedi önerisi olan varsa yardımcı olabilir mi
melike5461 Gokcenur34 evet mamayı değiştirin ben SMA kullanıyorum memnunum kabız gaz yapmiyo. Hipp kilo aldırmıyo aklınızda olsun
Emineg35 Gokcenur34 merhaba. 4.5 aylık bebeğim var. Anne sütü ile besleniyordu. Kilo alımı 1 ayda 600 gr olunca mama verelim dedi doktorumuz. Keçi sütlü aldım sevmedi. Hipp aldım onu sevdi. Emzirmenin üstüne sağdığım sütü şırınga ile verdim. Günde sadece bir kere 30 cc mama verdim. 10 günde 400 gram aldı. Şırınga ile takviye yapın sütünüzü sağıp mamadan daha çok faydası olacaktır.
HilalinAnnesii4 Gokcenur34 Kilo almasını istiyorsanız sma derim üzerine de başka mama tanımam çok iyi kilo aldırıyor sma aklında bulunsun canım şöyle söyleyim sana ilk kızım 2.200 doğdu bir aylık kontrolün de 4.500 çıkmıştı ve benim hiç sütüm yoktu doğduğu günden beri mama ile besledim😇
MotherOfAlmila Gokcenur34 Biz de meme+mama gidiyoruz. SMA kullaniyorum, gayet memnunuz bir sorun yok kilo alimimizda hatta fazla bile geliyor bana. Gerci disariya ciktigimda mama veriyorum daha cok.
Barlas35 HilalinAnnesii4 gaz problemi yaşadınız mı 28 günlük oldum 1 kutu hipp kullandım gaz olmamıştı öyle ilk başlarda 1 haftadır SMS optipro kullanıyorum bebek büyüdüğünden mi neden gaz oldu anlayamadım
Barlas35 MotherOfAlmila sma da gaz problemi yaşadınız mı ? Benim bebek 28 günlük büyüdüğü için mi gaz oldu mamayı yeni değiştirdim ondan mı anlamadım
Elisaminannesi MotherOfAlmila biz de yeni doktor tavsiyesiyle aptamile başladık kilo aldırır mi aptamil de
MotherOfAlmila Elisaminannesi Her bebek farklidir. Bizim ki aptamili sevmedi ama sizin ki icin iyi olabilir. Doktor icindekilere gore onermis demek ki.