Kızlar merhaba. 2 ay 8 günlük bebeğim var. İlk ay meme +mama olarak ilerledik sonra mamayı kestik. Kilo alımı çok iyi dedi doktorumuz. Çişli bezi de çok sabahtan beri 5-6 bez degistirdim. Sütüm de göğsümü sıktığımda fışkırıyor. Ama hic emzirirken diger gogsumden sut gelmiyor , yada sütüm taşmıyor.. 1 kez islanmisti kıyafetim çok az o da ilk günlerimizde falandı.Bu yetersiz sütüm olduğu anlamına mı gelir ki ? Sizde nasıl sütünüz taşıyor mu ?