Tostosannesi Oğlum 10 Aylık kahvaltıda her gün yarım çay bardağı kefir veriyorum çok seviyo bazen ıhlamur demleyip verdim ama pek sevmedi kefir olunca kahvaltısını güzel yapıyo ama bı zararı dokunur mu diye bilemedim
Goktug34 Tostosannesi Ne güzel yarım çay bardağından bişey olmaz bence keşke benim oğlumda da icse de versem 😕
Saitkereminannesi Tostosannesi bi zararı olmaz tam tersine bagırsakları çalıştırır kabızlık problemi varsa rahatlar
SedaMeyra Tostosannesi hayir 7ayliktanberi kizima her gun kahvalti da sade kefir veririim. Suan 32 aylik
zeyzey77 Tostosannesi Yok canım hiç bir zarari olmaz . Zaten çokta vermiyorsun . Bir çay bardağı bile versen olur