Kızlar merhaba oglum 7ayını doldurdu henuz hiç diş yok fakat neredeyse 3.aydan beri belırtıler vardı fakat bu ara cok sıkayetım var bi bakar mısınz diş mi gelıyor atak mı anlayamadm
_Ara ara atesı oluyor özellıkle dün gece cok ateslendı fıtıl vermek zorunda kaldım
_İştahsızlık var biberon ısırıyor yemek ıstemıyor
_Bugun ilk defa mukuslu kaka yaptı
_İshal basladı uykusunda bıle kaka yapıyor günde 5i buluyor az yedıgı halde
_parmagımla diş etine bakıyordum sag alt tarafta bi diş yeri hafif kabarık ama patlayan falan yok