Merhaba anneler oğlum 4 ağustosta klips yöntemiyle sünnet oldu 7 ağustosta klips çıkarıldı. Doktoru 2 gün teramisin krem sür snra 10 gün boyu kantaron yağı sür zaten 4 5 güne kabuk düşer tamamen iyileşip şeklini alması 2 3 haftayı bulur dedi. Acı ağrı vs hiç Bi sıkıntı yaşamadık çok şükür ama bugün oldu hala kabuk düşmedi. Görüntü olarak iyileşmiş diyor annemler doktora da foto attık o da normal diyor ama içime sinmiyor Bi türlü kabuğun hala düşmemesi. Aynı durumu yaşayan oldu mu sizlerin bebişlerin de kabuk ne zaman düştü acaba