Kızlar ile başladım bebeğim 9 aylık küçükken alıyordu biberonu ama 3. Aydan sonra hiç denememiştim. Şuan biberon almıyor iş yerinde süt sağıyorum sağdığım sütler öyle bekliyor. Biberon alsa bakana da kolay olacak emme iç güdüsü tatmin olacak belki daha kolay uyuyacak var mı bir öneriniz?