Aliyessworld Birinci sınıf a başlayacak bu ay . 2 yıl ana okuluna gitti hoş pandemi den dolayısıyla çok gidemedi de 😅 kızım sayıları yazarken bazen ters yazıyor bunu yaşayanlar var mi?
Tospiktospik10 Aliyessworld benim bir zar cok sevdiğim bir okul müdürüm var. Bana hep der ki asla evde coxuklari oyun dışında harp yazı öğretmeyin kafası karışmasın sizde bence ogretmeyin az kaldı onu öğretmeni ona anlatsın. Bide benim kızım da 5 anna sınıfına yazdirdik ama cok uzuluyorim ilk defa ayrılacak ondan😔😔
Tospiktospik10 Aliyessworld ya öyle mi canim inşallah benim ki çok meraklı oyun arkadas delisi seveceğini inanıyorum insallah öyle de olur. Bide çok özlerim şimdiden ilk gün nasıl birakacam kesin ağlarım kesin😔