SevdaNurumm Arkadaşlar merhabalar. Oğlum şuan 2 bucuk yaşında kışın 3 yaşına doğru kreşe vermeyi düşünüyorum. Ebebyn katılımlı olarak yarım gün.. Var mı acaba bu civarda bildgnz kreşler 😊 paylaşırsanz cokk mutlu olurum 😊
SevdaNurumm Mom0976 Birtane oğlum var. Kış aylarında hemen hemen 2 bucuk yaş olucak yarım gün kreş düşünüyorum. Gecen kış da gitmiştik cok memnun kalmıştım. Şimdi de o taraflarda bakıcam. Sizin yavrunuz ne kadar😊