Cancancan tv izliyor mu? Ya da telefonla vakit geçiriyor mu? Ekrana bağlandıklarında dış dünyadan koptukları için zamanla korkuları oluşuyormuş doktor yeğenim için öyle demişti gerçi o 3 yaşında ama 0-6 yaş arası çok tehlikeli gece kabusları uykusuzluk gibi birçok olumsuz etki yaparmış. Birde 9.ay yabancılama evresi anne ve babayla bağı güçlendirme evresi olduğu için de aşırı tepkili olabilir. Benim kızım da 9.ayını boynumda geçirdi desem yeridir anca babası varsa ya da uyuduysa kucağımdan iniyodu🤷🏻♀️ Doktorunuza danışmanızda fayda var bence