Kızım 15 aylık kendi ahşap ve park beşiklerinden tırmanıp atlamaya çalışıyor ve yazık ki başarılıda oluyor 🥺🥺 Şimdlik yer yatağı yaptım ama kış geliyor malum 1 aya havalar soğur montesseri yatağına nasıl alıştırabilirim ? Oradan inip çıkmayı biliyor kolaylıkla ama yan korumaları yok yatağında sizce almalıyım yoksa böylemi alışsın direkt ?