_Nehirim_ Sizler hangisini kullanıyorsunuz Güzel Anneler 🌸 önerileriniz alabilir miyim 🥰 59 günlük bebeğime nemlendirici kullanıcam bebek yağı kullanıyordum sanki biraz kızarıklık oldu nemlendirici kullanıcam hassas ciltle için önerileriniz nelerdir 🤗
aydaberen _Nehirim_ hangi marka kullandınız ? Bende mustela bebek yağı kullanıyorum hem içeriği temiz hemde alerjik bir reaksiyon göstermedi. Tabi ki her bebekte farklı etki gösterebilir.
_Nehirim_ aydaberen dalin kullandım 2 gündür her yerine masaj yaparak uyguluyordum bir baktım kızarık gibiydi
aydaberen _Nehirim_ büyük ihtimal parfüm içerikli olduğu için alerji yapmıştır. Kesinlikle mustelayı öneririm. Evet nemlendirici kremi de var.
RuzgarMommys Yağ kullanmayin şuan gözenekleri tıkıyor. Mustela bioderma gibi temiz icerikli vücut nemlendiricileri yeterli