Z44 Bebegim 13 aylık artık bir vitamin baslamak istiyorum sürekli hasta oluyor sürekli grip. Doktoruma immun44 söyledim hic birsey kullanma dedi ama bağışıklığı cok düşük sizler neler kullanıyorsunuz?
Zynp26- Z44 multimix kullaniyorum tüm vitaminler var iştah açıyor ayrıca d vitamini kullanmiyorum cünki bütün vitaminleri kapsıyor dedi doktor
RuzgarMommys Marjinal_Anne2 ZİNXXX fort 1 yaş sonrasi için. Bağışıklık için özellikle bunu verdi doktorumuz bize 10 aylıkken başladı
Marjinal_Anne2 Zynp26- bizde de bu vardı ama açıldıktan 28 gün içerisinde tüketilmesi gerek falan dedi eczacı sonrA bıraktım 28olınva acaba yanlış mı ya