Pimpirikten mi doktorların duyarsızlığından mi bilmem malesef yine kötü tecrübe yaşadım sizinle paylaşmak istedim cnku bu ikinci can acimiz oldu bizim 😔 bilen bilir daha öncede doktor yüzünden yanls tedavi yapılmış hastalığımz bulunamams hastaneye yatmak zorunda kalmıştık yeniden öyle oldu malesef 😔