trn-mom55 ben 5 haftalık bebeyken kanamam oldu acile gittim doktor bana düşük yapıyorsun kürtaj olman gerek bebek var kalp atımı yok kürtaj olmazsan kanaman artarsa şoka girersin bu çok tehlikeli dedi evdede 1 yaşında kızım var o an aç olsaydım kürtaj olacaktım sonra içim rahat etmedi başka hastaneye gittim oradaki doktor ilaç verdi kalp atımı için çok erken dedi daha bebek bile görünmüyor 1 hafta sonra tekrar gel dedi ilaçları kullandım 1 hafta sonra gittim bebeği gördüm kalp atımını dinledim ve kanamam da o gece başladı ve bitti. Hastaneyi arayıp şikayet ettim kurul inceleyecek durumu dediler bikaç gün sonra hastanenin insan kaynakları beni çağırdı eşimle gittim özürler diliyor doktora 1 ay nöbet verilmeyecek ve tutanak tutuldu dedi içim yine rahat etmedi e devlete giyim baktığımda o geceki hastene kaydımı değiştirdiklerini gördüm kusma ve bulantı şikayetiyle başka doktora gittiğim görünüyor bende dava açacağım ve bunu yaptıklarına dair ses kaydı almam gerek